Reklamácie
Telefón: +421 948 021 804
E-mail: reklamacie@aimport.sk
V prípade reklamácie produktov Dexcom použite prosím nižšie uvedený formulár. Ak chcete poslať reklamáciu e-mailom, postupujte prosím podľa pokynov uvedených pod formulárom.
Upozornenie
Reklamáciu senzorov a vysielačov oznamujte okamžite po tom, akonáhle sa porucha prejaví. Reklamácie riešte jednotlivo a ich zlé fungovanie riešte s technickou podporou, aby sa zabránilo opakovaným reklamáciám spôsobeným nevhodným používaním produktu. Reklamáciu senzora je možné uplatniť najneskôr do 30 dní od jeho spustenia a spárovania s prijímacím zariadením. Všetky reklamácie sú reportované výrobcovi, firme Dexcom, Inc., ktorá ich následne odovzdáva v rámci procese vigilancie (systém oznamovania a vyhodnocovania závažných nežiadúcich príhod a bezpečnostných nápravných opatrení v teréne) Štátnemu ústavu pre kontrolu liečiv SR.
Reklamácia vysielača
Z dôvodu vstavanej nedobíjateľnej batérie sa na vysielač vzťahuje obmedzená 90 dňová záruka od dátumu aktivácie (dátumu spárovania s pumpou alebo mobilnou aplikáciou). Uvedená záruka platí v tom prípade, ak bola aktivácia uskutočnená pred dátumom použiteľnosti (údaj uvedený na obale).
Reklamácia E-mailom
Využite nasledujúci manuál:
Nefunkčný vysielač
Vysielač vložte do bublinkovej obálky a s informáciami o reklamácii pošlite doporučene poštou na adresu:
A.IMPORT.SK spol.s r.o.
Stará Vajnorská 37,
831 04 Bratislava
Upozornenie
Používaním neoriginálnych softvérov, alebo aplikácií tretích strán (napr. XDrip) zaniká užívateľovi právo reklamovať výrobky Dexcom.
Viď. Užívateľská príručka: https://www.dexcom.com/cs-CZ/downloadsandguides/search